پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

پرنسس پارمیس

نی نی در 8 هفتگی اش (الان نی نی 32 هفته و 4 روز دارد)

1390/12/20 13:53
نویسنده : رویا
773 بازدید
اشتراک گذاری

3 مهر 1390 (نی نی در هشت هفتگی)

الان طبق قولی که به خودم داده بودم، باز هم باردارم ! این بار بشه جون عزیزم همون وقتی اومد که ما ازش خواسته بودیم. گناهی اصلن زودتر و دیرتر از اونی که من می خواستم نیومد. دلم بچه ی فروردین ماهی یا اردیبهشت ماهی می خواست. قبل از اون هم دلم می خواست اقلن بچه ام آذر ماهی بشه. الان من هشت هفته باردارم و به زودی وارد هفته نهم می شوم.

اما این نگاه آرمانی من به اینکه حتمن بچه زمانی بیاد که وضع مالیمون خوب باشه ، تقریبن شوخی بود ! البته الان شوخی یا جدی در طی این یکسال از این نوشته، من صاحب خانه شدم و الان توی خانه خودم هستم و نی نی جونم توی یه خونه ی دو خوابه که مال خودمونه به دنیا می یاد اما وضع مالی !!

وضع مالی ایده آلی که به خاطرش اون نی نی های قبلی رو نخواستم ، مثه یه شوخی می مونه . گاهی دست طبیعت یا حوادث روزگار با آدم چه شوخی هایی می کنند ! من دو ماه بعد از عروسی ناخواسته باردار شدم و هرگز آن بچه و دو تای بعدی را که باز هم به فاصله شش ماه یکبار، ناخواسته باردار شدم ، نخواستم و سقط کردم آنوقت حالا در اوقاتی که منتظر نوزادی هستم که خودم خواستم ، اینطوری شد. چه باید کرد؟ چه باید بگویم؟ هیچ حرفی ندارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)