پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

پرنسس پارمیس

کار کردن یا نکردن؟ مسئله این است !

1390/3/4 16:16
نویسنده : رویا
815 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بیبی چک گذاشتم و هنوز خبری از تو نبود ! البته خودم می دانستم که نطفۀ مثلن 4 روزه را نمی تواند نشان دهد !  اما کرمه دیگه:)  آدم دلش می خواد یه پانصد تا – هزار تا یی رو خراب کنه و ب...شه توی لیوان (ببخشیدا) و اونوقت معجزه ی بزرگی رو با چشم ببینه.

امروز صبح وقت سر کار اومدن، داشتم فکر می کردم که خیلی خیلی سخت است آدم دختر نازنینش را بعد از  اتمام مرخصی، بگذارد  مهد. جنایت است انگار.

سه ساله ی اول زندگی کودک، خیلی مهم است و  من نمی خوام از لذت آن محروم شوم.

 

نمی شد آدم بچه خود را سر کار می آورد؟ نمی شد دائم کنار ما بود؟ اون کی بود بچه اش رو با خودش می برد سر کار؟ اوشین ؟ هانیکو؟ نماینده مجلس ایتالیا؟

اصلن چرا شرکتها برای خانمهای بچه دار مهد نمی زنند که مادرها هم خیالشان راحت باشد؟ (رفاه اونم برای زن شاغل ، اونم توی کشور ما !! چه توقعات بیجایی)

 البته باز هم،  آوردن بچه یکساله یاشش ماهه سر کار ، و ساعت 7 صبح بیدار کردنش، خیلی ظلم است به بچه .

اما می دونی شاهدخت پارمیس؟ من می خوام هر طوری هست کارم رو ول نکنم. می خوام حتی اگه به جای درآمد، شغلم هزینه هم ایجاد کنه توی این مدتی که تو کوچولو هستی، با تو برم و بیام. شده هر روز با آژانس بیام و برم. شده خرج مهدم خیلی بالا باشه. شده هر روز تاخیر بخورم. به هر قیمتی ، به هر قیمتی نمی خوام کارم رو ول کنم. چون دوست ندارم در آینده دخترم بگه مادرم خانه داره. هرگز...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)