پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

پرنسس پارمیس

روز مادر واقعی

1390/3/4 17:28
نویسنده : رویا
737 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیس دخترم !

یادت باشد اگه بزرگ شدی، روز مادر واقعی برای من، روز مادری نیست که [...]

... روزی نیست که فقط کادو برایم بخری، یادت باشد، دوست داشتن مادر فقط به کادو دادن به او نیست، خیلی چیزها هست که می توان با آن مادر را ارج نهاد. مثلن ادامه ی راه و افکار مادر...

یادت باشد که مامان تو، از دو چیز خیلی خیلی بیزار است، یکی بساط زهد ریایی و دین فروشی؛  و دیگری عادت شوم مردسالاری، تبعیض جنسیتی...

اگر برای بازگشت جامعه به سوی درست کرداری و راستگویی و نیک نهادی به جای آن زهد ریایی کوشش کردی...

اگر با ریشه های فقر فرهنگی و پیامدهای آن که یکی از آنها مردسالاری و تبعیض جنسیتی باشد، مبارزه کردی...

من به تو افتخار می کنم و برایم بهترین هدیه در تمام لحظه هاست... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مينا
18 خرداد 90 14:56
سلام روياجان من تو کلوپ دنبالت گشتم نبودي من وبلاگم رو تازه امروز باز کردم دوست داشتي و وقت داشتي ببين و نظر بده